sobota, 1 sierpnia 2015

Weź Go...


- Draco, no weź go do buzi.
- Niee.
- Ale każdy to robi!
- Nie prawda!
- Tak ! Nawet Ron i Hermiona oraz Blaise i Pansy!
- Niee, Ja nie chce.
- Ale ja Cię proszę. Bardzooo.- Jęczysz.
-Nie.
- Błagaam!
-Niee - to mówiąc chce już uciec, lecz nie zdążam. Harry włożył mi go do ust.
- I co ?- Zadowolonym spojrzeniem ocenia sytuacje.
- Mmm, nawet dobre -mruczę.
-A nie mówiłem! Te nowe dropsy są dość smaczne.

**********************************************************************************
Pff, spacja mi zacina. Takie tam. Chore. Mnie nie śmieszy :|
~Sly. 

1 komentarz:

  1. Bawi mnie to XDDD
    Wyszła na jaw moja zła strona :/
    Przy okazji zapraszam do siebie (znów) : http://wykrzyczmitoszeptem-official.blogspot.com/p/zwiastun.html

    OdpowiedzUsuń

Część 1:
Bajka o Śmierci

Autorstwa Arachne