niedziela, 16 sierpnia 2015

Uczucia

(Opowiadanie o Lunie Lovegood i Draco Malfoyu)

Podeszłam do Malfoy'a, nieco zdenerwowana..
- Draco.. -  Powiedziałam.
On wyglądał jakby się spieszył.. Chyba nie chciał być niemiły.
- Czego chcesz?!    Odpowiedział, troszkę rozgniewany.
Zapytałam się Go, czy wie co to uczucia.. Odpowiedział
- Tak wiem. Ale nikt nigdy nie próbował mnie o to zapytać. Nikt nie miał zamiaru pogadać ze mną jak z kumplem, szukałem pocieszenia wśród tych moich dwóch głupków. Na darmo, w niczym nie pomagali. Ciągle tylko chcieli iść do kuchni żeby coś zjeść. A ja nie chciałem.. Ja chciałem tylko.. tylko..  A z resztą, po co ja Ci to mówię, odczep się.
Wtedy zrozumiałam.. Że on chciałby, być kochany.. Wreszcie zdobyłam się na odwagę żeby mu to powiedzieć..
- Malfoy.. -  Powiedziałam, już bardzo zdenerwowana.
- No mówiłem, odczep się. Eh.. Czego chcesz?
- Ja Ci chcę powiedzieć.. Że ja Cię k... k... kręcę! Masz ten potenszjal!
- Potenszjal? Luna, co z Tobą, myślałem że chodzi Ci o coś innego..
- W życiu nie zawsze zdarza się to, co chcemy. -  Odpowiedziałam.
- Ale Luno, ja Cię kocham. -  Powiedział.
- No wreszcie. Czekałam na ten moment.  I odeszłam bez słowa do toalety, zdenerwowana byłam dlatego, że prawie bym się ...

________________________________________________________________________________
Pozdro dla niekumatych XD No.. Znowu mój nieudany '' żarcik'', nie wiem czy to jest śmieszne.. Chyba nie, ale wymyślałam trochę na szybko. Ale, no miejmy nadzieje że jest ok. xD


Adios. ~Veraa ;3

4 komentarze:

  1. Dobra, ten komentarz już nie będzie taki " miód itd." . Po pierwsze, chce Cię normalnie opieprzyć za to, że łączysz Draco z Kimś. Ale to mniejsza sprawa.. Nie wiem, ale jakoś on do mnie nie mówi. Błagam zostaw Draco dla Harry'ego i w drugą strone. Ja tam się zajmę Drarry, a Ty możesz łączyć nawet Voldemort'a z... Granger. Ech. To był chamski komentarz D: Nie zabijaj.
    _____________________
    Pozdrawiam,
    Sly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D: Ty mnie zabiłaś o; Aż się boję napisać kolejne ;_;

      Usuń
  2. No kurde! Luna i tekst "Masz ten potenszjal"? Nie, zdecydowanie nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbeształam już Ją za napisanie Draco/Luna.
      Ja tego nie napisałam. (Y) <- Czy tylko dla mnie wygląda to jak dupa ?
      Ym. Nie czytajcie tego, Ok ?
      Chory psychicznie,
      ~Sly.

      Usuń

Część 1:
Bajka o Śmierci

Autorstwa Arachne