środa, 3 lutego 2016

Liebster Blog Award



Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 
Z czego jest mi niezmiernie smutno.


Zostałam nominowana przez Arcanum Felis. Dziękuję!   O to pytania jakie mi zadała:

1. Co rozśmiesza cię do łez?
Nie wiem. Jestem bardzo dziwnym człowiekiem i zazwyczaj śmieję się z głupot.
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zdecydowanie... Jesień. Pomimo, iż wtedy zaczyna się kolejny męczący rok szkolny, uważam, że ta pora roku przemawia do mnie najbardziej. Urodziłam się w październiku, co także zmienia mój stosunek. Uwielbiam robić zdjęcia, a kolorowe liście... Och.
3. Jaki smak najlepiej współgra z Twoim charakterem?
Ym, nie wiem - nie smakowałam, ale można stwierdzić, iż jestem dość zróżnicowanym człowiekiem. Łączę w sobie wszystkie smaki, nieważne jak to brzmi...
4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez książek, przyjaciół, rodziny oraz moich sentymentalnych przekonań. Ech, znika Ślizgońska natura.
5. Jaką książkę możesz polecić na zimowy wieczór?
Harry Potter ? Percy Jackson ? Zależy kto posiada jaki co czyta, jaki ma gust, jaki rodzaj mu się podoba. Ja tam preferuje fantastykę.
6. Jak odreagowujesz kryzysowe sytuacje?
Piszę. Najczęściej piszę, czasem skuszę się na stworzenie jakiegoś wiersza, poczytam czy posłucham muzyki. Ogólnie jestem dość spokojnym człowiekiem.
7. Masz jakąś fobię?
Szczerze mówiąc, nie.
8. Z którym aktorem/aktorką z Harry’ego Pottera chciałabyś się spotkać?
Oczywiście z Tomem Felton'em!
9. Draco Malfoy vs Ron Weasley?
Bez porównania. Draco!
10. Jakie jest twoje ulubione zaklęcie z Harry’ego Pottera?
Avada Kedavra.
11. Za co cenisz swoich czytelników?
Uwielbiam Was za to, iż staracie się wyrazić swoją opinie, za to, że wchodzicie tu i oceniacie, za to, iż wytrzymujecie ze mną! Każdy komentarz jaki umieszczacie poszerza mój uśmiech. Moich uczuć nie można wyrazić  ♥

Ja natomiast nominuję :
MartynqowyTrampeq ;3 < Która po raz kolejny zaczyna.

Moje pytania:
1. Czy posiadasz pasję/hobby, nie związane z blogiem, jeśli tak - jakie?
2. Ulubiony z cytat z opowiadania ?
3. Oglądasz kogoś na YouTube ? Dlaczego ?
4. Trzy cechy, które cenisz w sobie najbardziej ?
5. Ulubiony blog/opowiadanie/książka ?
6. Czym się inspirujesz pisząc ?
7. Ulubiona potrawa ?
8. Jakie jest Twoje marzenie ?
9. Dlaczego założyłaś blog i co Ci to dało?
10. Gdybyś wygrała miliard dolarów w totka, co byś z nimi zrobiła?
11. Czy masz w życiu jakiś cel, do którego dążysz? Jaki to cel i jak Ci idzie? 


Tak więc, jeszcze raz dziękuję za nominację, jest mi niezmiernie miło! Nie będę przesadzać z tymi serduszkami. Ponieważ lubię swoją orientację i nie chce nieporozumień, polubiłam ją i raczej nadal będę hetero. 


Pozdrawiam,
SLY.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Część 1:
Bajka o Śmierci

Autorstwa Arachne